21:30

Haloooo beboos :*<3

jag har som sagt inte haft tid att uppdatera eftersom det är väldigt mke plugg just nu.
kemiprov,svenskauupgifter,idrottsupgifter you name it... ! :/<3
Ao, idag har jag iaf vart med alva. Vi köpte choklad och chips hehe och satt och snackade i några timmar ! :D
Sen när jag kom hem så har jag pluggat kemi, bläää :/ <3
Och nu sitter jag och funderar på vad jag ska ge några kära vänner i födelsedagspresent, några ideer ? :D

Oh juste, vi va i simhallen idag med skolan och gjorde livräddningsprov... Jag fick C...
men dum som jag är glömde jag ju ta allergitablett innan jag badade, ja jag är klorallergiker...
Väldigt kul, eftersom jag blev helt röd i ansiktet och på armarna sedan.Och så kliar det som in i jag vet inte vad..
+att det kliar i ögonen, inte kul, inte kul !
Men men... Det är så det går om man är glömsk ! ;)

Hare bra, de ska jaah hare iallafall ! :D <3
Bjuder på vacker bild sen syrran köpte glasögon och jag nya linser i somras tror ja de va... ? ;)
Kom fresten på att jag skulle behöva köpa nya nu med :O <3 mina är snart slut ! :/

//Jojjo :**<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0