Dagen med bästa tellis :*<3

dagen i skolan var väll okej, vill inte gå in på jättemke detaljer men... ;)<3
på engelskan, som var första lektionen fick jag skäll för att jag inte hade hittat min läxa och kunnat göra den, det var ju en väldigt fin start ! :P

skulle ju va med lilla petronellis idag dåråh och så slutar vi ju samtidigt men det tar ju ett bra tag längre för henne att komma hem så jag står nere vid henne och väntar i säkert 20 min i kylan, frös nästan ihjäl ! :`( <3
men sån tur va överlevde jag :D

Sen satt vi väll mest och snackade om allt mellan himmel och jord typ...
Frös så mke så vi satte oss i bastun och snackade istället , och väl inne i baddrummet tog vi lite pics ;)

Vi ser väll om tellis gör något inlägg nu ikväll eller inte, det är väll sånt som märks :*<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer Herlet - Jag fick en andra chans

sv: Tack, va söt du är! Det spelar ingen större roll hur gammal man är, det är fortfarande samma grej man går igenom. Man kanske inte kommer ihåg så mycket om man var såpass liten som du var, men det var fortfarande lika tufft för dig som det är för en cancerdrabbad tonåring. Hoppas allting är bra med dig nu! Kram

2012-01-27 @ 22:17:12
URL: http://jenniferherlet.blogg.se/
Postat av: Jennifer Herlet - Jag fick en andra chans

sv: Jaha, okej.. Har tyvärr inte den boken, men får väl försöka fiska upp den någonstans. :) Absolut! Här har du min mejl: [email protected] och om du vill adda mig på facebook är det bara att söka på Jennifer Herlet så ska du nog hitta mig där. Kram

2012-01-27 @ 23:52:31
URL: http://jenniferherlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0